עיצוב חנויות יוקרה

אנו מבלים שעות רבות מהזמן הפנוי שלנו מסתובבים בין החנויות השונות. עיצוב חנויות, כתוצאה מכך, הפך לכלי שיווקי מעולה דרכו בעלי החנויות מצליחים למשוך לקוחות חדשים. בין אם אתם בעלי חנויות לביגוד, להנעלה, למוצרי בית או מוצרי חשמל, ישנם פרטים רבים שחשוב להשקיע בהם בעת עיצוב החנות. במקביל, רצוי להיוועץ במעצב פנים שיסייע לכם בתכנון ובעיצוב של החנות שלכם.

 

עיצוב חנויות יוקרה – לעשות את זה נכון

חנות היא, בראש ובראשונה, עסק שאמור לייצר רווחים. במקביל, כדי ליצור אוירה נעימה בחנות – עבורכם ועבר הלקוחות, רצוי לעקוב אחר הדגשים הבאים.

  •  

    סוגי חנויות והתאמה עיצובית 

פתחתם חנות בגדים? מזל טוב, ישנם מספר אלמנטים עיצוביים שחשוב להקפיד עליהם בבואכם לעצב את החנות. ראשית, חשוב להציב את הקולבים ועליהם הבגדים בנקודות שונות לאורכה ולרוחבה של החנות כך שיהיה נוח לעבור ביניהם, לעמוד ולהביט היטב על הבגדים. בנוסף, חשוב להציב את תאי המדידה בנקודות נוחות בחנות כך שיהיה קל למצוא ולהגיע אליהן, וכמובן – להאיר אותן היטב. בבעלותכם חנות למוצרים לבית? מוצרי החנות הנמכרים הם מגוונים, וכוללים מצעים למיטה, כריות, כלי מטבח ומוצרים רבים נוספים. כל מוצר יש להציג בצורה ברורה ומזמינה. כיצד? את המצעים למיטה והכריות, לדוגמא, ניתן להציב על גבי מיטה אמתית במרכז החנות – ובכך להדגים ללקוחות את סוג וטיב המוצרים שברשותכם.

  •  

    דגשים עיצוביים נוספים 

כדי להפוך את החנות בבעלותכם לאטרקטיבית ולמזמינה, רצוי לעקוב אחר מספר דגשים חשובים: החנות שלכם ממוקמת בנקודה מרכזית על המדרחוב הראשי או בקניון? עיצוב מושקע ויוצא דופן יבדל את החנות שלכם על פני המתחרים – וימשוך לקוחות פוטנציאליים חדשים. מעבר לכך, רצוי לחשוב כיצד החנות תשרת את הלקוחות באופן הפונקציונלי ביותר. בין אם מדובר בהנגשה של החנות באמצעים שונים, מיקום נוח של השירותים או הצבת המוצרים כך שכלל הלקוחות יוכלו לגשת אליהם – אילו נקודות שיש להשקיע מחשבה בהם.

 

עיצוב החנות כהשקעה לטווח הרחוק

פתיחת חנות היא משימה לא פשוטה כלל, וכך גם משימת עיצובה. בעזרת קליין סטודיו המשימה הזו תהיה קלילה ונעימה בהרבה.

מאמרים נוספים לקריאה

למה לבחור בסטודיו קליין

כך תעצבו את הדוכן שאף אחד לא יוכל להתעלם ממנו

עיצוב פנים לעסקים