עיצוב פנים משרדים

 

כשמדברים על עיצוב פנים למשרדים קטנים, עיצובם הוא לא פחות חשוב מעיצובם של בתי מלון או חנויות. האם עצרתם פעם לחשוב מה משדר העיצוב של המשרד שלכם? האם מדובר בעיצוב ברור ובולט המשדר אופי ומסר או שמדובר במשרד סטנדרטי וחסר זהות? האם עצרתם לחשוב מה מרגיש לקוח אשר נכנס בפעם הראשונה למשרדכם והאם הוא מקבל את המסר השיווקי הנכון? מהו הרושם שעלול להתקבל מהרגע שלקוח פוטנציאלי נכנס אליכם לפגישות היכרות?

 

בתור צעד ראשון תוכלו לשאול את העובדים שלכם מה הם חושבים על מראה המשרד ואיזה תחושות הוא מעורר בהם. מכך תוכלו להסיק האם זה הזמן לפנות למעצבת מקצועית שתבצע עבורכם מהפך במשרד.

 

עיצוב פנים למשרדים קטנים – הרבה מעבר לעיצוב!
כשאנו מדברים על עיצוב אנו חושבים שמדובר רק בנוי, בסוג של קישוט למשרד המוסיף לו אספקט ויזואלי נעים אך לא הכרחי. טעות זו גורמת לאינספור משרדים לאבד לקוחות פוטנציאליים כבר מן הרגע הראשון שהלקוח דרך המשרד. מבנה המשרד, הצבעים של הקירות והריהוט, הרוח שהוא משדר, הפונקציונליות של האזורים השונים – כל אלה יצביעו ללקוח האם מדובר בחברה שהוא רוצה לנהל בה את עסקיו. גם במידה והלקוח לא מכיר בכל הפרמטרים האלה, היו בטוחים שהתת מודע שלו משדר לו מסרים. אם תהיתם מה גורם ללקוח לקבל "תחושת בטן" שהוא נמצא במקום הנכון – התשובה היא עיצוב בפנים. עבור משרדים קטנים, בהם כל סוג הכנסות והוצאות נחשב פי כמה וכמה – הנושא נהפך לקריטי אף יותר.

 

מהו הצעד הבא?
על מנת להבטיח כי תמקסמו את הפוטנציאל הכלכלי של העסק שלכם תוכלו לפנות למעצבים של קליין סטודיו אשר מתמחים בעיצוב טוטאלי ושיווק חזותי למשרד ולעסק. עיצוב זה מבטיח כי מראה המשרד יגרה את הלקוח, ירצה אותו ויהיה מספיק דומיננטי על מנת לשכנע אותו לשכור את שירותי המשרד.

 

סטודיו קליין – היתרון שלך בסביבה רבת מתחרים.
עולם הגירויים שסביבנו גורם לכל בעל עסק לעשות מאמץ מיוחד על מנת להתבלט מעל השאר. קליין סטודיו חוסכים לכם מאמץ זה ומאפשרים לכם ליהנות מעשרות שנות ניסיון ומאות פרויקטים שבצענו אשר הובילו להצלחה מגוון מותגים, מסעדות, בתי מלון, קניונים ומשרדים פרטיים. אנו מתמחים בעיצוב פנים משרדים קטנים, התאמת עיצוב אישי וחדשני לכל לקוח תוך התמקדות בצרכים הספציפיים של כל עסק באשר הוא.

 

פנו כעת אל קליין סטודיו והשיגו יתרון בסביבה רבת מתחרים.

מאמרים נוספים לקריאה

עיצוב פנים בקליין סטודיו

עיצוב פנים חנויות

מתכננים, מעצבים ומחדשים חללים מסחריים אונליין