עיצוב בתי מלון

 

כיום העיצוב הוא דבר המדבר לכל אחד ואחד מאתנו. המודעות לעיצוב הולכת וגדלה בשנים האחרונות מה שמוביל אותנו לשים על כך יותר ויותר דגש. לדוגמא, עיצוב בתי מלון בהם אנו שוהים ישפיע משמעותית על רמת החוויה שלנו מהמקום. לאחר ששילמנו ממיטב כספנו עבור בית מלון נרצה להתפנק ממבואת כניסה מפוארת, חדר אוכל מעוצב ופינות ישיבה נעימות. החללים בהם נעבור ברחבי בית המלון, העיצוב של החדר, אפילו דלת הכניסה – כל אלה ישפיעו על התפיסה שלנו לגבי בית המלון, על הרושם ועל תפיסת החוויה הכללית שלנו.

 

עיצוב בתי מלון בסגנון מיוחד
על מנת להעניק לבית המלון את המראה הנכון יש לבחון במדויק את צרכי הלקוח. משום שהעיצוב ישפיע ישירות על רמת ההנאה של האורחים – וכתוצאה מכך על רמת הרווח של המלון – יש לשים על כך דגש מיוחד. במהלך הפגישה הראשונית עם מעצבת הפנים יש לבצע סיעור מוחין בנוגע לשאלות מהותיות כמו:

 

• מהו קהל היעד של המלון ?
• על אילו צרכים צריך לענות העיצוב ?
• האם ברצונכם למתג מחדש את המלון או לחזק את המותג הקיים ?
• מהו התקציב העומד לרשותכם ?
שאלות אלה ואחרות ינחו את מעצבת הפנים לעבר הפתרון הנכון ביותר עבורכם.

קליין סטודיו ישמחו להכין עבורכם עיצוב למלונות בהתאמה אישית בנוסף לפיקוח אדריכלי עליון וליווי הפרויקט מתחילתו ועד סופו.

 

קליין סטודיו – מומחים בעיצובים גדולים
לכל פרויקט יש מטרה אחרת, כל חלל הוא מיוחד ושונה, לכן קליין סטודיו יספקו פתרון שונה ויצירתי לכל לקוח. אנו מאמינים בשימוש בטכניקות חדשניות לצד יעילות ופונקציונליות של החלל.

 

לעצב לעסק זה נושא אחד, אבל עיצוב למלונות וחללים ציבוריים הוא סיפור שונה לגמרי. הידע הנדרש לעיצוב אזורים מסחריים, קניונים או בתי מלון כולל הבנה של צרכנים, של הפסיכולוגיה שלהם, של התנועה שלהם במרחב ושל הדרך לנווט אותם לתחושות הרצויות על ידי עיצוב נכון. נשמח ליישם את הידע הרב שצברנו בפרויקט הקרוב שלכם.

מאמרים נוספים לקריאה

עיצוב משרדים יוקרתיים

כל הטיפים השווים: תכנון ועיצוב אולם תצוגה מהחלומות

חללים מעוצבים