עיצוב פנים בתי מלון

אנחנו, הישראלים, נהנים לצאת לחופשות – וחלק מבילוי זה כולל גם שהות בבתי מלון. עיצוב בתי מלון הוא חלק מרכזי בהנאה שלנו: האם המקלחת הייתה לשביעות רצוננו? האם המיטות והחלונות תרמו לשהות לאורך החופשה שלנו? ישנם בתי מלון שמגדילים לעשות ואף משקיעים באגף ספא מושקע, מעוצב ויוקרתי. על מנת להוסיף את הטאץ' האישי לחלל בית המלון – חשוב להיוועץ במעצב פנים מנוסה.

 

נקודות למחשבה בעת עיצוב פנים בתי מלון
חדרי האמבטיה בבית המלון שלכם ישנים וזקוקים לשדרוג? אולי הריצוף בחדרי המלון נסדקו וצריך להחליף אותם? בבואכם לשפץ את בית המלון בו אתן עובדים, אנא הקדישו מספר דקות מחשבה אף בעיצוב פנים אלגנטי של חדרי בית המלון השונים.

 

עיצוב חדרי האמבטיה
אחת הסיבות מדוע אנו נוהרים לבתי מלון כוללת את העיצוב היוקרתי שבו. בין אם מדובר בג'קוזי המפנק, האמבטיה הרחבה והנוחה, התאורה הרכה והמחמיאה – בילוי באמבטיה בעת שהות בבית מלון היא פינוק בפני עצמו. לצד כל זאת, ישנו אלמנט השקט והפרטיות המגיעים עם חדר אמבט בבית מלון – היבט חשוב ומהנה לא פחות. במקביל למיקום הג'קוזי, וריצוף הרצפה חשוב גם להתקין מראות מעוצבות ואף ארונות אמבטיה שיתאימו לאופי המלון.

 

ריצוף
ריצוף הקירות והרצפה בחדר האמבטיה הוא שלב עיצובי בפני עצמו וחשוב לא פחות. בית המלון שלכם משלב בתוכו ספא? אולי תרצו לרצף את חדרי האמבטיה במלון בעיצוב לבן ונקי עם ריצוף מעץ. עיצוב מודרני בחדר האמבטיה יכלול בתוכו אריחי בטון ליצירת מראה נעים, בהיר ונקי.

 

גופי התאורה
תאורה בבתי מלון היא אחד התחומים החשובים והמרכזיים ביותר – כולל אלו הממוקמים בחדרי האמבטיה. על גופי התאורה להתאים עצמם לאופי חדר האמבטיה. למה הכוונה? בהתאם לסטייל העיצוב – בין אם הוא מודרני, מינימליסטי, או רטרו שיק, כך גם תתאים התאורה. בנוסף, חשוב מאוד גם לתכנן את כמות נקודות התאורה ובהתאם, הפיזור שלהן לאורכו ולרוחבו של החדר.

 

עיצוב פנים לבתי מלון עושים רק איתנו! על מנת להוסיף את הטאץ׳ הסופי לחווית הנופש המושלמת – חשוב להיוועץ במעצב פנים מנוסה. צרו איתנו קשר והפכו את לקוחותיכם לחוזרים!

מאמרים נוספים לקריאה

מסכמים את 2019

עיצוב פנים בקליין סטודיו

עינת קליין