עיצוב פנים בקליין סטודיו

עיצוב פנים כבר מזמן לא מיועד לבתים פרטיים. קליין סטודיו יסייע לעצב את העסק שלכם: בין אם מדובר במשרד עורכי דין, מסעדה או מספרה, כדי להפוך חלל מסחרי למבנה נעים ומזמין חשוב להתייעץ עם מעצב פנים מקצועי. בהתאם לכך, אצל קליין סטודיו תזכו לסיוע עם חזון עיצובי מעולה מצד צוות המומחים.

 

תחומי המומחיות של קליין סטודיו

עיצוב פנים, כאמור, הוא תחום מומחיות המיועד לא רק לבתים אלא גם לעסקים. בישראל, אין ספק, קמו והתבססו להם מגוון עסקים מיוחדים ונוצצים. בין אם ברצונכם להקים עסק מההתחלה, ובין אם אתם מעוניינים לשנות את המראה של העסק שלכם – כי משנה מראה משנה מזל, אין ספק שהתחלתם ברגל ימין לקראת הצלחתכם העסקית! נבדוק כעת אילו סוגי עסקים ייהנו משירותיהם של מעצבי פנים מקצועיים?

  1. משרדים

בין אם פתחתם משרד עצמאי בתחום ראיית החשבון, ובין אם אתם בתהליך הקמת הסטארט אפ עליו תמיד חלמתם, עיצוב פנים ישדרג את מראה המשרדים שלכם ללא היכר: חדר ישיבות טכנולוגי ונגיש, חדר אכסון מסמכים נוח לשימוש כולם, חדר קבלה נקי ובהיר, ואפילו אופן ספייס במרכז הקומה או קירות שקופים כדי לשבור את תחושת הדיסטנס בין העובדים – מעצב פנים מקצועי יידע להתאים את אופי המשרד לחזון העיצובי הראוי לו.

  1. מסעדות

ישראל היא איננה מעצמת היי טק בלבד – היא שוק קולינרי מוצלח. בנוסף לכך, כולנו ערים לעובדה שבבואנו לאכול במסעדה, אנחנו רוצים לקבל גם חוויה שלמה. במילים אחרות: עיצוב המסעדה חשוב לא פחות מהאוכל המוגש בה. בהתאם, בעלי מסעדות המעוניינים להעניק לעסק שלהם טאץ' ייחודי שכולל בתוכו עיצוב לצד המנות המוגשות – ישכור את שירותיהם של מעצבי פנים. עיצוב המסעדה לא חייב להיות לכאורה "יפה". כדי להעצים את חווית הביקור של הלקוחות, פרטים קטנים ומיוחדים כמו חפצי נוי, ארגון השולחנות ואף עיצוב חדר השירותים יעניקו יסייעו בכך.

 

עיצוב פנים אצל קליין סטודיו – הצעד הראשון להצלחה

אין שום סיבה שהעסק שלכם לא יבלוט מעל כל השאר: עם קליין סטודיו תשיגו אינספור לקוחות!

מאמרים נוספים לקריאה

עינת קליין

עיצוב פנים חנויות

עיצוב פנים לעסקים