עיצוב משרדים יוקרתיים

אנו מגיעים למשרד ושוהים בו במהלך רוב שעות הערות שלנו. עיצוב משרדים, בהתאם, תורם משמעותית לאווירת עבודה נעימה. עובדים באדמיניסטרציה? אולי עובדים כמהנדסים או עורכי דין ועבודה מהמשרד היא חלק בלתי נפרד מהיום יום שלכם? שירותיו של מעצב פנים מקצועי יסייעו לכם לעצב את חלל המשרד כך שיהלום אותו ואת כל מה שהוא מייצג.

 

התאמה בין סוגי משרדים לבין העיצוב שלהם

כדי להקל, ולו במעט, את הזמן והאנרגיות אותם אנחנו משקיעים במהלך יום עבודה במשרד, מומלץ לעצב את החדרים בו בהתאם למהות המשרד – כך שיהיה לנו נעים להגיע אליו מדי יום. אילו סוגי משרדים קיימים וכיצד ניתן לעצב אותם?

  •  

    משרדי היי טק

בין אם מדובר במהנדסים, הנדסאים, כלכלנים, עובדי משאבי אנוש או מנהלה – אין ספק שהעובדים השונים במשרדי ההיי טק עובדים קשה, באינטנסיביות ולאורך שעות רבות ביום. במקביל, האווירה השוררת במשרדי ההיי טק השונים בארץ היא אווירה צעירה, פרקטית ולעיתים אף צבעונית. בהתאם, בבואכם לעצב משרדים אלו, חשוב לענות על הפרמטרים שיענו היטב על המשרד: חדר אוכל המקושט במודלים פיזיקליים? אולי אופן ספייס למהנדסים, כדי ליצור אנרגית עבודה משותפת ומעצימה? או שמא לעצב את משרד הקבלה בצבעוניות נעימה ומזמינה? המגוון הוא אינסופי, וכך הם משרדי ההיי טק. מעצבי פנים מקצועיים ידעו לבצע את ההתאמה המושלמת.

  •  

    משרדי עורכי דין

בדומה לעובדי ההיי טק, עורכי הדין עובדים שעות ארוכות במשרד. אין ספק שעבודה ממושכת במשרדים מושפעת רבות מעיצוב הפנים שבו. בהתאם, חשוב להתאים את הסגנון העיצובי למהות המשרד. כיצד מעצבים נכונה משרדי עורכי דין? ישנן מספר נקודות למחשבה שרצוי להקפיד לבצע אותן. היבט חשוב בעת עיצוב משרד עורכי דין הוא דגש על ייצוגיות החלל. בין אם מדובר בחדר הקבלה, ובין אם מדובר בחדר הישיבות, רצוי לעצב חדרים אלו באופן מזמין ובמקביל מתקדם טכנולוגית. מעבר לכך, חשוב כמובן להקדיש בחדרי המשרד חללי אחסון, שכן, עדיין ישנו תפקיד חשוב למסמכים המודפסים. בהתאם, יש צורך לאחסן מסמכים אלו באופן פונקציונלי ונגיש.

 

עיצוב משרדים יוקרתי – לאנרגיות חדשות

רוצים להנעים את זמנם של העובדים שלכם במהלך יום עבודה נוסף במשרד? קליין סטודיו יסייעו לכם במשימה זו.

מאמרים נוספים לקריאה

תכנון ועיצוב משרדים

עיצוב חנויות

עיצוב פנים לעסקים