מתכננים, מעצבים ומחדשים חללים מסחריים אונליין

בחודש ינואר פרצה מגפת הקורונה בסין ובמהירות החלה להתפשט בכל העולם. לקראת חודש מרץ 2020, מדינת ישראל הפנימה כי עליה להתרגל למציאות חדשה ומורכבת. כורח הנסיבות הביאו להשבתה (כמעט) מלאה בכל תחומי המשק וגרמה לעצירה מוחלטת במגוון תהליכים שהתרחשו או עמדו להתבצע בחודשים הבאים.

בעוד הרשויות השונות כגון משרד הבריאות, כוחות המשטרה והעבודה הראויה להערצה מצד הרופאים במדינתנו החלה לצבור תאוצה, תהליך הבידוד גם כן הלך והתגבר.

כתוצאה מכך, תחום התיירות והתרבות נפגע אנושות ועסקים רבים נאלצו "להקפיא" תהליכים מהותיים כגון עיצוב מסעדות ובתי קפה באופן מחודש, תכנון ועיצוב בתי מלון שהתכוננו לפתיחת עונת הקיץ וארגוניים עסקיים נוספים במגוון תחומים.

לאור המצב הנתון שאינו מאפשר התחלה או זירוז פרויקט המתהווה, בעלי העסקים השונים ואנשי המקצוע יכולים "לנצל" את זמנם בכדי לעבור על תוכניות המבנה, עיצובו הכללי ולבצע שינויים ותוספות ללא לחץ בזמן ומועד סיום שנושף בעורפם.


עיצוב ותכנון מקוון מאת סטודיו קליין

כחברה בעלת ניסיון רב, ידע שצברנו לאורך שנים רבות ואנשי מקצוע מן השורה הראשונה אנו מבצעים הערכת מצב למבנים מסחריים מכל סוג, מוודאים את דיוקם של התוכניות הקיימות, מבצעים שינויים בעת הצורך וכל זאת באופן מקוון.


הבידוד יצר מצב מורכב ועם זאת מאפשר לנו לנתח תוכניות מבנה בצורה יסודית ואיכותית. לדוגמא, בעוד מרבית החנויות השונות סגורות ואינן מקבלות קהל לקוחות, בעל עסק אשר החל תהליך של עיצוב חנות בגדים ומעוניין לסיימו בכדי להיות מוכן "ליום שאחרי" יכול להגיש לנו באופן מקוון את תוכניות המבנה.


לאחר הגשת התוכניות, אנו נבצע את כל הפעולות הנדרשות בכדי לוודא כי אי דיוקים עיצוביים ותכנוניים אינם קיימים במבנה ובמידה וכן, נעריך ונוציא לפועל אסטרטגיה תכנונית שמטרתה לבצע שינויים אופטימליים עבור אותו בעל עסק.



מדוע חשוב לתכנן מבנה מסחרי בצורה נכונה?

בכל פעם שאנו נכנסים לקניון, בית מלון, מסעדה או בעצם לכל חלל מסחרי / ציבורי אחר, אנו "סופגים" רושם כללי על הדרך בה המתחם מעוצב, בנוי ומותאם לצרכים שלנו כמו גם לסוג העסק שהוא מייצג.


לרוב אנו סורקים, בוחנים ומתפעלים ברמה לא מודעת – האם עצרתם אי פעם לחשוב ולדמיין כיצד חלל מסוים תוכנן ומדוע המעצבים בחרו לכלול פיצ'ר מסוים או להדגיש אלמנט ספציפי כזה ולא אחר? במידה ולא שמתם לב, נסו להיות מודעים ולבדוק זאת בפעם הבאה שתגיעו לקניון או למסעדה האהובה עליכם.


חשוב להבין שעיצוב חלל ציבורי או מסחרי שונה מאוד מתכנון מתחם מגורים. בעוד שעיצוב פנים של בית מתמקד בהיותו מסביר פנים ובעל חיים, ואילו עיצוב פנים מסחרי מתמקד בפונקציונליות ובצד המעשי של הדברים מבלי להתעלם מהסגנון.


האסתטיקה במבנים אלו חשובה מאוד מכיוון שהיא מביאה רווח כספי בכל מיני דרכים יצירתיות. ובעוד ישנה חשיבות רבה לנושא זה – מעצב פנים מסחרי צריך להיות מסוגל לאזן בין אלמנטים אלה בצורה מושלמת תוך כדי מתן עדיפות לבטיחות.


אנו מזמינים את כל בעלי העסקים השונים ליצור עמנו קשר בכדי שיחד נוכל לתכנן, לעצב ולהביא להתקדמות המבנה החדש. כאשר יגיעו בשורות טובות כי מגפת הקורונה הגיעה לסיומה יחד עם תקופת הבידוד, תוכלו ליהנות ממתחם עסקי חדיש וחשוב מכל רווחי.

מאמרים נוספים לקריאה

כך תעצבו את הדוכן שאף אחד לא יוכל להתעלם ממנו

עיצוב משרדים יוקרתיים

עיצוב פנים לעסקים