עיצוב פנים חנויות

כשהדבר נוגע לחנות המוכרת מוצרים כלשהם – על מנת להגיע להצלחה צריך לעמוד במספר קריטריונים. יש צורך במיתוג טוב, בסחורה טובה, בעובדים הנותנים יחס אישי ומקצועי וכמובן עיצוב פנים בולט. כשחושבים על עיצוב לחנויות הן אולי לא הדבר הראשון שקופץ לראש, אך עיצובה של חנות הוא קריטי למידת הצלחתה. אם תלכו בקניון כלשהו הכולל עשרות חנויות, מה יגרום לכם להיכנס לחנות ספציפית ?

ברוב המקרים יהיה מדובר בעיצוב של חלון הראווה ובעיצוב החנות שניתן לראות מבחוץ. קל להבין כי עיצוב מעניין וייחודי ימשוך לנו את העין ויגרום לנו להיכנס – ולו כדי להתרשם מן העיצוב. במידה החנות תהיה בניה כראוי היא גם תגרום בהדרגה ללקוח להיכנס למצב קניה.

 

עיצוב פנים חנויות = עיצוב טוטאלי

כאשר הנכם ניגשים לבחור מעצבת פנים לחנות, בדקו האם היא מסתפקת בעיצוב פנים רגיל או שהיא מבצעת עיצוב פנים טוטאלי. למה הכוונה ?

 

עיצוב טוטאלי מתייחס לשילוב בין מספר תחומים שונים דוגמת:

• עיצוב תעשייתי

• עיצוב תאורה

• הנדסת חומרים

• עיצוב פנים

• ועוד

השילוב בין תחומים אלה נותן את הפתרון העיצובי המושלם לכל חנות או מרכז מסחרי. עיצוב פנים לחנות לבדו לא יספיק על מנת למקסם את הרווח שלכם ואת הנאת הלקוחות השוהים בחנות. זהו הרגע לפנות אל קליין עיצובים אשר מתמחים ביצירת עיצוב טוטאלי לעסק ומביאים איזון מושלם בין פונקציונליות, מראה, חדשנות ואפקטיביות.

 

הדרך הנכונה לעיצוב פנים לחנויות

נכון, אמנם קשה להגיד מה נכון או לא נכון בצורה אבסולוטית, אך ניתן לבחון את התוצאות בשטח ולהבין מה עובד ומה לא. הניסיון הרב שלנו בעיצוב חללי תצוגה, קניונים, מרכזים מסחריים וחנויות מלמד אותנו כי הדרך שלנו עובדת. על ידי ביצוע בדיקה מקיפה באשר לצרכי הלקוח והפונקציונליות של החלל, על ידי הבנת הצרכים של הלקוח ולקוחותיו שלו, על ידי ביצוע follow up בתום העבודות ועל ידי שימוש בדמיון ובטכניקות מתקדמות – אנו מצליחים לייצר עיצוב מושלם בכל פעם מחדש.

 

פנו כעת אל סטודיו קליין והכירו את הדרך הנכונה לעיצוב.

מאמרים נוספים לקריאה

עיצוב חנויות, דוכנים ואולמות תצוגה בצורה חדשנית

סטודיו קליין

עיצוב פנים בקליין סטודיו